Losse dingen

Ik heb de afgelopen dagen niks bijzonders gedaan, maar er zijn wel een paar dingen die ik het opschrijven waard vond.

Zo is bijvoorbeeld het kraanwater hier echt onwijs vies. Mijn host family heeft zo'n watermachine in de koelkast, dus ik drink alleen maar gefilterd water. Maar ik laatst wilde ik m'n flesje opnieuw vullen in de sportschool, uit zo'n typisch Amerikaans kraantje waar mensen dan met hun mond boven hangen. Ik had anderen ook hun flesje daarmee zien vullen dus ik had er verder niet over nagedacht toen ik dat ook met die van mij deed. Wat een fout!! Alsof ik puur chloor aan het drinken was. Ik had daarna ook een keer een cola light met ijsblokjes, en die ijsblokjes zorgden ervoor dat die hele beker vies smaakte.. ik ben dus heel dankbaar voor hun gefilterde water :).

Oh, en een update over mijn verschrikkelijke roze telefoonhoesje: er lagen nog best wel veel dingen in de auto (handcrème, kauwgom, waterpistool..), dus dat ging ik laatst uitzoeken en daar lag ook een hoesje in! Ik denk dat die van de vorige au pair was. Nog steeds niet echt mooi, maar in elk geval een vooruitgang ten opzichte van m'n vorige haha!

Dan nog een leuke opmerking van Ryan die ik niet wil vergeten. Ten eerste ging het over Bart, omdat ik verteld had dat die ook Pokémon Go speelt en heel veel Pokémon kaarten heeft, dus daar heeft ie het nu regelmatig over. Hij wilde graag in een filmpje z'n kaarten aan Bart laten zien en zegt nu ook wel 's dat ik een bericht naar hem moet sturen om te zeggen welke nieuwe Pokémon(s) Ryan heeft gevangen. Hij vroeg dus hoe oud Bart is, of hij getrouwd is (HAHA) dus ik vertelde dat dat niet zo was en dat ie studeert. Toen zei Ryan: 'College lijkt me echt leuk, omdat je vakken kan kiezen die je zelf leuk vindt. Ik denk dat ik Pokémon als vak zou nemen!' Hij was dan ook erg teleurgesteld toen ik zei dat dat waarschijnlijk niet kon...

Dan nog iets super leuks. Het gezin gaat de week voor kerst waarschijnlijk 5 dagen naar de 'LA area' en ik mag mee! M'n hostmoeder had tijdens het weekend in Sea Ranch al duidelijk gemaakt dat hun volgende trip naar een warmere plek zou zijn (ze vindt Benicia eigenlijk al te koud). Zuid-Californië schijnt echt een groot verschil te zijn met hier, en daarbij kan ik dan waarschijnlijk weer wat van die omgeving zien! Super leuk dus. Weet niet of het al zeker is, maar het lijkt me erg leuk, en heel lief dat ik ook mee mag natuurlijk!

Reacties

Reacties

fransje

o wat fijn toch dat je 't allemaal even opschrijft. Zo leuk om te lezen en bovendien lijkt het net of ik er bij ben dan. en zo'n waterpistool in de glove compartment, daar schijn je mee uit te moeten kijken daaro. en OH naar southern CA met kerstmis! klinkt goeoed.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active