Target!!

Vandaag ging ik 'na werk' op avontuur naar Target. Ik had namelijk nog niet over de freeway gereden en aangezien ik voor mijn cluster meeting aanstaande zondag over de snelweg moét, wilde ik vast een keertje oefenen. Daarbij wilde ik ook gewoon naar Target haha! En een avontuur was het. Ik was er rond een uur of 6 en de bizar grote parkeerplaats stond erg vol. Op woensdagavond! In de winkel zelf merkte ik niet zoveel van de drukte, omdat die ook weer huuuge is. Ik liep langs een vrouw, met haar kind, die iemand belde en zei 'Hey, where did you guys go?!'. Dat zegt denk ik genoeg over de grootte van de winkel

Tongue Out
. Het was wel echt een feest, ik liep eerst langs de ikea-achtige sectie, met spullen van kledingkasten en bijzettafeltjes tot servies. Hier heb ik gelijk een waterfles vandaan meegenomen, want m'n eerste, die ik vorige week bij de dollar store gekocht had, lekte, surprise surprise haha. De volledige kledingwinkel voor alle leeftijden en geslachten heb ik overgeslagen, maar daarna was er gewoon een miniatuur mediamarkt en een full-size supermarkt. Oh, en een drogist! Bij de kassa zag ik wel waarom er zoveel auto's op de parkeerplaats stonden. Abnormaal lange rijen!

Inmiddels was het wel etenstijd en laat er nou net een In 'N Out naast Target zitten. Ik ben helaas tot de realisatie gekomen dat ik sinds ik hier ben me totaal niet meer kan beheersen, ik voldoe dus lekker aan het stereotype. Ik heb er maar wel weer een nieuwe ervaring van gemaakt, want ik ging (als bestuurder) door de drive thru, voor het eerst ooit. (Op de keer dat ik voor mijn rij-instructeur McDonald's moest bestellen na). En mijn god ook dit was weer bizar. Ik denk dat ik ongeveer een kwartier ín de drive thru gestaan heb, zo druk was het. In plaats van een elektronisch bestelapparaat loopt er iemand langs de auto's om je bestelling op te nemen, omdat ze anders te kort de tijd hebben om alles klaar te maken (denk ik). Maar goed, ik ben In 'N Out fan! En ik dacht van tevoren dat ik niet zoveel burgers zou eten hier.. Ik heb wel al het gevoel dat ik de afgelopen 2 weken 10 kilo ben aangekomen, zoveel heb ik gegeten, echt ranzig gewoon hahaha. Morgen maar weer aan de slag in de sportschool...

Reacties

Reacties

fransje

hahaha! wat een feest weer, dit verhaal.

Rene

Hahaha, 10 kilo binnen een maand is eh, 120 kilo na een jaar!

Carlie

Ohh, ohh,ohh de grote verleidingen van nieuwe ervaringen???? Dat was voor mij jaren geleden precies hetzelfde.
Stoer ook dat je het allemaal alleen onderneemt. Trots op jou! ????

Carlie

??? = smiley. Weet iemand hoe dit werkt?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active