fienb.wordpress.com

Kort verhaal eventjes. Ik ga vanaf nu de blog bijhouden op een andere site, omdat deze niet echt fijn werkt. 'Komt ze nu mee', ik weet het haha. Maar anyway voortaan staat het dus op fienb.wordpress.com.

Dan nog even iets kleins wat hier gebeurd is. De afgelopen week heeft het nogal veel geregend. Vervelend, maar niks aan te doen. Was wel even gek want ik had dus al ruim 2 maanden geen regen meer gehad, en dat beviel me erg goed! Maar het was wel grappig om te zien dat de Californische bevolking er overduidelijk niet aan gewend is. En de meeste dingen zijn er ook niet op voorbereid, de snelweg was dramatisch, parkeergarages stonden blank etc hahaha. Maar de kinderen wilden dus bijvoorbeeld ook niet onder de paraplu lopen, die vonden het veel te leuk om in de regen te lopen. Ik heb, toen we Ryan van school haalden, meerdere kinderen aan hun ouders horen vragen of ze alsjeblieft eventjes in de regen mochten spelen. Ik heb die dagen dus alleen maar mensen over regen horen praten haha. Maar goed, die ellende is voorlopig gelukkig weer voorbij. Ik ben heel snel gewend aan en gesteld op het weer hier geraakt en ik mis onze hollandse regen absoluut niet!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active