Al bijna een maand gehad!

Super bizar, over een paar dagen ben ik een maand in Amerika en het is voorbij gevlogen! En aan de ene kant lijkt dat helemaal niet zo lang, maar ik ben dan wel al op 1/12 van m'n jaar. En als die andere 11 maanden net zo hard gaan ben ik zo weer in Nederland haha. De afgelopen week zijn er weer wat kleine dingen geweest, niet veel bijzonders (helaas). De kans bestaat dat we volgend weekend (dan is het labor day op maandag dus heb ik 3 dagen weekend), met de Nederlandse au pairs naar Yosemite National Park gaan, dus hopelijk gaat dat door en heb ik volgende week wat meer te vertellen :).

Op maandag was het weer zwemles/karate dag voor de jongens dus moest ik zelf wat eten. Aangezien er een Taco Bell tegenover de sportschool zit (lekker typisch), en dat nog op m'n lijstje stond van fast food ketens waar ik heen moest, ging ik daar maar wat halen. Het was goed te eten, maar gelukkig niet zo lekker dat ik er veel vaker naartoe zal gaan haha. Anyway, toen Ryan met z'n vader thuiskwam van zwemles vond ie het erg leuk om te zien dat ik Taco Bell gehaald had. I quote: 'You're a real American dude if you eat Taco Bell' haha!

De jongens willen ook regelmatig forten bouwen met kussens en dekens, leuk natuurlijk, maar ook dat is weer een bron van ruzie. Dus hadden we deze keer 2 losse forten gemaakt, naast elkaar, maar met een muur (kussen) ertussen. Erik vond dit een topoplossing, want zo woonden ze naast elkaar, net als Jip en Janneke! Hij zegt wel meer schattige dingen haha. Hij heeft het vaak over wat ie allemaal kan en gaat doen als ie een grown up is, met als belangrijkste ding dat ie 2 kinderen wil. En, als hij later volwassen is dan mag ik op bezoek komen om z'n kinderen te ontmoeten en dan mag ik zo lang blijven logeren als ik wil!

Wat me trouwens opvalt hier is dat het helemaal niet gebruikelijk is om met mes en vork te eten. Als het ook maar enigszins mogelijk is eten ze alleen met een vork. Ook toen we uiteten gingen kon je, als je niet met stokjes wilde eten, een vork krijgen, messen of lepels werden niet aangeboden. Bij Chipotle kan je een vork pakken, maar er hangt een bordje dat als je een mes of lepel wilt, je er aan de kassa om moet vragen.

Dan het laaste voor nu: de halloween voorbereidingen zijn al bezig! Ongeveer net zo belachelijk als dat thuis de pepernoten waarschijnlijk alweer in de winkel liggen haha. M'n hostmoeder vindt halloween super leuk en zij wil altijd graag een family theme aanhouden. Ze had mij ook gewaarschuwd dat ik daar mogelijk in mee zou worden getrokken haha. En eigenlijk is er maar één logische optie, die het waarschijnlijk ook gaat worden, en dat is Pokémon. De Pokémon obsessie van de kinderen is echt bizar, de themesong wordt of door hun gezongen of het staat keihard aan. Ik doe m'n best om naar alle feitjes en weetjes die me de hele dag verteld worden te luisteren, maar antwoorden als 'oh really?' en 'wow awesome' werken altijd gelukkig. Halloween wordt de eerste Amerikaanse feestdag die ik mee ga maken, dus erg leuk dat zij daar zo mee bezig zijn. Het duurt nog 2 maanden, maar ik ben benieuwd!

Reacties

Reacties

fransje

Oo en als wie ga je verkleed dan? Ben nú al benieuwd naar de foto's ????

fransje

Oja. Emojis werken niet.

Rene

Leuk bericht weer schat! Houd de spirit erin, de schrijfspirit en de spirit in het algemeen!

Carlie

Super leuk Fien dat je naar Yosemite National Park gaat. We hebben gelijk op de kaart gekeken waar het nu precies ligt. Ik dacht eigenlijk dat het veel zuidelijker was.
Is de sportschool leuk waar je naar toe gaat? Maak je er veel gebruik van? Best een fijne tijdsbesteding, toch?
Ga je nog een cursus oid doen?
Het is leeg op het bekende plekje op de bank waar je altijd zat. Bart neemt hem nu in als hij er is:-). Tot snel weer. lfs Cx

Bart

ik zou dit als halloween outfit doen: http://bit.ly/2bWI3zW

Julie

Ik verwacht foto's van je Halloween outfit!!!! Super leuke verhalen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active